...::جالب و متفاوت::...

............::دنیایی متفاوت را با ما تجربه کنید::.............

...::جالب و متفاوت::...

............::دنیایی متفاوت را با ما تجربه کنید::.............

...::جالب و متفاوت::...

باسلام
من در کل مطالب جالب و متعددی را در طول روز مشاهده می کنم
و یک روز تصمیم بر این گرفتم که اگه این مطالب رو دیگران هم ببینن برای اونا هم ممکنه مثل من جالب باشه...
و به نظر من بهترین روش برای انتقال آنها همینه که مطالب رو جمع آوری کرده و در یک وبلاگ منتشرشون کنم.چی از این بهتر ...
شما هم نظراتتون رو درباره ی این وبلاگ بیان کنید
فقط یادتون باشه این وبلاگ موضوعات مختلفی رو در بر خواهد داشت همون طور که از اسمشم پیداست متفاوت عمل می کنه...
امیدوارم از این وبلاگ لذت ببرید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان

کیبورد

این مواردی رو که میخوام بیان کنم بعضیاش از کنجکاوی خودم بوده و البته بعضیاشم از جستجو هایی که در محیط اینترنت داشتم:اینو بدونید که این موارد بیشتر واسه کسانی هست که سرعت واسشون تو کار اهمیت فوق العاده ای داره اگه شما هم میخواین جزو این افراد بشین این موارد رو بکار ببرین...

:

ازF1تاF12

:

F1:بیشتر واسه help و یا کمک بکار میره


F2:اگه فایل مورد نظرتون رو انتخاب کنین سپس این کلید رو بزنید میتونید نام فایل مورد نظرتون رو تغییر بدید

F3:وقتی این کلید رو تو صفحه ی دسک تاپ بزنید پنجره ی مربوط به جستجو باز میشه


F4:با زدن همزمان کلید های Alt و F4 برنامه هایی که در رایانه در حال اجرا هستند بسته خواهند شد و همچنین در مرورگر ها (برای مثال فایر فاکس و...) با زدن کلید Ctrl و F4 تبی که باز بوده بسته بسته خواهد شد البته بهتون پیشنهاد میکنم الان امتحانش نکنید...


F5:من این دکمه رو درحالی که داشتم در برنامه ی word تایب میکردم امتحان کردم:با زدن این کلید در برنامه ی word پنجره ی Find (جستجو) نمایش داده میشه

و همچنین با زدن این کلید در موتور جستجو گر عمل ریفرش رو انجام بدید(که البته روی خود این کلید هم این نامREFRESH نوشته شده)

F6:به نظر من این کلید درموردی خوبه که موستون خراب شده باشه و دیگه نتونید ازش در رایانه و فولدرهاتون استفاده کنید به این دلیل که  این کلید رو وقتی فایلتون بازه بزنید در واقع میتونید انتخابشون کنید و با زدن دکمه ی Enter وارد فایلتون میشید

میتونید بقیه اطلاعات رو از این سایت استخراج کنید:

www.bia2roudan.ir




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.